lördag 7 februari 2009

Letar klänning till bröllopet...

Jag vet, jag var dålig på att uppdatera bloggen igår. Här i Dubai går tiden ibland så fruktansvärt fort att man inte hinner med hälften av allt man ska göra.

Igår var G och jag iaf på stranden hela dagen. Vi åt till och med middag där. Klockan var ganska mycket när G och jag sedan begav oss till Dubai Mall för att börja leta efter en klänning till bröllopet som vi ska på i England. Själva letandet gick väl inte jättebra då G och jag har lite olika syn på vad för typ av klänning jag ska ha på mig. G hittade iaf en som jag tyckte om som jag sedan köpte. Vet inte om det är den klänningen jag kommer använda på bröllopet men den var bra ändå eftersom den går att använda till mycket annat!

Idag ska jag se om jag kan få tid för manikyr vilket jag är i stort behov av. Ska försöka uppdatera bloggen lite oftare också.

Hoppas ni får en bra lördag!

Inga kommentarer: