tisdag 24 februari 2009

Underlandet Dubai

Jag har precis kommit hem från en två och en halv timme lång promenad här på The Palm tillsammans med min vän A. Vi gick en bra bit ut på palmen och in längs med villorna. När vi skulle gå tillbaka gick vi ner i en tunnel så att vi skulle slippa trafiken och fortsatte sedan ytterligare en bit innan vi tyckte att det såg lite annorlunda ut. Då visade det sig att tunneln på något sätt lett oss tillbaka igen så att vi återigen var på väg längre ut på The Palm. Kändes verkligen märkligt att gå ner i tunneln och sedan komma upp på samma ställe som du gick ner, fast ändå inte. kändes lite som att man var i Alice i underlandet men det är väl inte så konstigt då allt är möjligt i Dubai.

Vad jag därför vill säga med detta inlägg är att jag har väldigt ont i mina fötter och är ganska trött så bilderna från dagens båttur kommer i morgon. Hoppas ni har överseende med detta ;)

Kram

Inga kommentarer: