måndag 2 februari 2009

Twilight

Har precis sett Twilight. Okej, jag erkänner att jag är lite sen med att se den men bättre sent än aldrig! Har hört så mycket av bla kompisar att den skulle vara riktigt bra. Tänkte först att det nog inte var en film för mig men när jag väl började se den så tyckte jag att den var riktigt bra. Alla ni som inte har sett den borde faktiskt göra det!

Filmen handlar om Bella som flyttar till sin pappa sedan hennes mamma gift om sig. Inget blir sig likt då hon lär känna en mystisk kille vid namn Edward Cullen. Edward är inte som någon annan kille hon tidigare träffat. Han är smart, rolig och verkar kunna se rakt genom hennes själ. Snart blir de djupt förälskade! Det visar sig dock att Edward verkligen inte är som andra killar då han är snabb som ett djur, han är så stark att han kan stoppa bilar med sina bara händer men framförallt han har inte åldrats ett dugg sedan 1918!


Vad mer kan jag säga än att SE DEN!

Inga kommentarer: