tisdag 9 mars 2010

Glada Nyheter!

God morgon sunshine!
Jag har en glädjande nyhet att berätta för er! Igår skrev nämligen G och jag på kontraktet för en ny lägenhet vilket verkligen var i sista stund. Lägenheten är helt underbar och är i absolut toppskick då vi är de första som kommer flytta in. Den ligger dessutom på högersidan så vi bor direkt på stranden och har full havsutsikt med Burj al Arab i sikte! Jag ska gå dit senare idag och inspektera så då ska jag ta lite bilder och visa er sen. Jag var bara tvungen att berätta detta för er då jag är så glad. Det är därför jag inte hann skriva något igår då G och jag hade fullt upp med att skriva kontrakt och kolla upp saker inför flytten!

3 kommentarer:

Marsipangrisen sa...

Grattis!

sara sa...

Grattis! Ska bli kul att se lite bilder sen.

Indrah´s Closet sa...

Tack så mycket! Bilderna kommer inom kort...