lördag 6 mars 2010

Livet på en räkmacka...

Idag har vi varit och tittat på ytterligare en lägenhet, tror att jag snart sett alla lägenheter här på Palmen. Tyvärr var detta ingen jag ville flytta till så vi fortsätter att leta vidare.
För övrigt har G och jag spenderat dagen tillsammans då han varit ledig idag. Vi har varit på ett av mina favorit fik, stället där de serverar svenska räkmackor. Vi delade på en räkmacka men hoppade över deras svenska prinsessbakelse idag. Jag tycker cafét är så mysigt då de har så underbar inredning med kristallkrona, massor med fina burkar med färgglatt godis i och serverar pyttesmå kakor till kaffet.
Massor med goda små kakor...
...mysig inredning...
...och goda räkmackor!

Efter att vi fyllt på energiförrådet åkte vi en sväng till Mercato Mall och gick runt där en sväng. Jag köpte ett linne på Mango och ett snyggt halsband i en annan butik, en bra dag med andra ord.


Det har varit mulet i Dubai idag igen! :(


Nu ska jag titta på tv en stund innan det är dags för min skönhetssöm. Hoppas ni har en mysig lördagkväll!

Inga kommentarer: