torsdag 4 mars 2010

Äntligen helg...

Idag har jag redan hunnit med en långpromenad på två timmar tillsammans med min vän K. Efter promenaden gick vi hem till henne, drack färskpressad apelsinjuice och satt och pratade på hennes balkong med världens härligaste utsikt.


Jag var inte hemma förrän 11.30 igen och då hade min älskling kommit hem från sin nattflygning och låg och sov. Nu har han precis gått upp och nu sitter vi båda konstant i telefon med en massa mäklare som ringer ang. olika lägenheter, suck.

Ikväll ska G, jag och min vän K gå på bio och se Alice i underlandet. Jag har länge gått och väntat på att filmen skulle ha premiär så det ska bli extra roligt att äntligen få se den. Efter filmen ska vi antagligen möta upp hennes man någonstans för en drink eller två. Han tyckte att filmen var för gayig för honom så han ville inte följa med och se den, haha!

1 kommentar:

Marsipangrisen sa...

Du måste berätta vad du tyckte, är lite sugen på att se den, men jag vet inte om den är lite för konstig för mig... Ska ni se den i 3D?