fredag 5 mars 2010

En skruv lös, någon?

Har varit och lämnat in mina nya jeans hos skräddaren på Dubai Mall nu på kvällen, passade på att dricka en kaffe på ett café där och nu mår jag fruktansvärt illa. Så typiskt att bli dålig av en kaffe, måste väl vara mjölken som var i kaffet som jag blivit dålig av för jag åt inget där. Bläää,hatar att må illa!

När vi skulle åka ifrån Mallet upptäckte G att det nästan var punktering på ett framdäck på Porschen så vi åkte till första bästa bensinmack för att kolla lufttrycket. Väl där visade det sig att det var en stor skruv som var fastkilad i däcket och att trycket på däcket nästan var på noll. Så typiskt för nu måste vi lämna in bilen på en verkstad som fixar däcket, hoppas bara att luften inte gått ur imorgon innan vi hunnit lämna bilen för då blir det kris!

Nu på hemvägen såg jag något roligt som jag måste dela med mig av till er. Vissa är ju väldigt påhittiga för det måste man väl vara om man torkar sina blöta strumpor genom att klämma fast dem i bildörren så att de torkar när man kör!

Blöta strumpor som man torkar genom att klämma fast dem på bilen kan väl inte lukta så gott eller?

Inga kommentarer: