måndag 7 december 2009

Lååååångt inlägg om egentligen ingenting...

Det blev inget med båten igår då vi fick göra lite andra ärenden istället. Det var iaf meningen att vi skulle åka och titta på en Volvo ocean race båt som det stått väldigt mycket i tidningarna den senaste tiden då dess besättning fått ta en sväng genom Iranskt fängelse! Jag ska försöka hinna med att titta på båten inom de närmsta dagarna så att jag kan ta bilder och sedan berätta hela insider historien för er!

Idag har jag varit på Mall of Emirates och träffat en vän som nyligen kommit hem från en månad utomlands! Vi hade en hel del att prata om och hon blev inte glad när jag berättade att vi ska åka till Sverige snart. Vi ska dock försöka hinna med en snabb träff till innan jag åker. Mitt schema för de återstående dagarna börjar bli riktigt fulltecknat nu.

Vårt schema hemma i Sverige börjar även det bli ganska fulltecknat även om vi inte ens har kommit dit än, helt otroligt vad man ska hinna göra när man kommer hem. Jag vill dessutom försöka komma till London några dagar för att leta efter det perfekta skoparet då mannen i fråga inte har en egen butik här i sandlådelandet vilket medför vissa problem då man vet exakt vilka skor man vill ha och de inte finns här i de butiker som säljer märket. Nåja, vi får se hur det blir med London och skorna för nu är det först och främst Sverige som gäller ;)

1 kommentar:

Marsipangrisen sa...

Nu när du är tillbaka vill jag se lite uppdateringar! ;-) Förresten, jag hoppas att du tänkt på att bjuda in Alf-Ragnar till "eventet" i sommar, hehe...

Kram kram
Mrs M