fredag 4 december 2009

Flytta...

Idag har G och jag varit och tittat på lägenhet en bit ifrån där vi bor nu. Vi funderar nämligen på att byta upp oss och flytta ifrån den lägenhet som vi bor i nu till ett nyare hus. Jag har tjatat på G ett tag att vi skulle titta på lägenheterna men han har varit negativ ett tag då han trivs så bra i vår nuvarande lägenhet. Eftersom vi har vänner som bor i huset dit jag vill flytta men aldrig varit och hälsat på dem tog jag tag i saken idag och ringde dem för en privat lägenhetsvisning :)
Våra vänners underbara utsikt!!! Hade passat mig utmärkt ;)

Ännu mer fantastisk utsikt!!!
Både området, huset och deras lägenhet var över förväntan, jag föll pladask och ska nu börja med min övertalning för att flytta inom kort :) Visst ser det fantastiskt ut, jag tror definitivt jag skulle trivas där, känner att det är min stil, absolutely top notch :)
Den underbara poolen som smälter ihop med havet!

One word- FAB!!!

2 kommentarer:

Marsipangrisen sa...

Åååh, ser nice ut!

Indrah´s Closet sa...

Mmmmm, det är det med. Blir ni sugna på att komma och hälsa på nu? ;)