lördag 5 december 2009

Fullt ös...

Idag har G varit och klippt sig och jag skulle gå på ett Mall men där var det tjockt med folk så jag fick ingen parkering :( istället åkte jag tillbaka till Palmen och gick på en lägenhetsvisning tillsammans med G. Visningen var i ett annat område än den vi tittade på igår och var inte alls i samma standard. Standarden var så klart väldigt fin men inte alls så lyxig som vi vill ha, dessutom ingick ingen strand vilket är dåligt. Bor man i ett land som detta vill man ha tillgång till strand allt annat är ingen option för oss! Jag har därför bestämt att vi ska flytta till huset vi tittade på igår eller i värsta fall stanna här där vi bor nu. Nog om lägenheter och flyttprat!

Nu på kvällen fick vi besök av några vänner och deras dotter. Vi gick och satte oss på en uteservering här på Palmen. Eftersom det var längesen vi träffade dem hade vi mycket att prata om. Efter en stund anslöt även G´s kollega och hans fru. När sedan paret med dottern var tvungna att åka hem då de skulle upp och jobba tidigt imorgon gick vi hit hem tillsammans med G´s kollega och hans fru för att prata och efter en stund anslöt sig ytterligare en av G`s kompisar och hans flickvän för att säga hej. Fullt upp hela kvällen med andra ord. Tyvärr var jag ganska slö och tog inga bilder däremot ska G och jag eventuellt titta på en mycket speciell båt imorgon som har en speciell historia bakom sig så då ska jag ta bilder! Låter kanske inte så intressant men tro mig det är det! Mer om detta imorgon.

Inga kommentarer: