söndag 7 december 2008

Utmanad av Sara...

Regler:1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
1. CSI Las Vegas
2. Desperate Housewives
3. Lost
4. Ugly Betty
5. The wedding Planer
6. The Belly Dance Competition
7. Seinfeld
8. Style her famous

8 saker jag gjorde igår
1. Tränade
2. Letade julklappar
3. Köpte en tavla
4. Åt lunch på Costas Cofé
5. Gick en promenad
6. Pratade i telefon med D
7. Lagade mat
8. Tittade på Tv

8 saker jag ser fram emot
1. Åka hem till Sverige
2. Träffa alla nära och kära hemma
3. Gosa med hundarna
4. Åka till köpenhamn
5. Få lite julkänsla
6. Fira jul
7. Fira nyår
8. Känna kall frisk luft

8 favoritrestauranger
1. Steakhouse Bryggeriet :)
2. The Boardwalk
3. Shangri La
4. Elysè
5. Yo Sushi!
6.Veda Palm Jumeirah
7.Buddah Bar
8. Romanos

8 saker på min önskelista
1. Ro i själen
2. Lugn flygresa hem
3. Nya skor till min samling :)
4. Ny mobiltelefon
5. Lussekatter
6. Pepparkakor
7. Klänningar
8. Nya solglasögon

8 personer jag utmanar
Jag utmanar alla som vill :)

Inga kommentarer: