onsdag 17 december 2008

Borta bra men hemma bäst!

Jag har varit på många otroligt vackra platser i världen men trots det finns det faktiskt bara en plats som ligger mig närmst om hjärtat. Idag var jag på min gamla hemort och där var det var kallt, grått och blåsigt men ändå tycker jag att det är ett otroligt mysigt och fint ställe. Jag kan säga att jag många gånger varit otroligt trött på stället och känt att här vill jag aldrig mer bo men nu när man börjar bli äldre känns det istället som att jag börjar längta tillbaka. Redan när man är på väg ner och kör längs havet känns det som att man kommer hem. Jag älskar havet och skulle aldrig vilja bo i inlandet. Antagligen är det också därför jag trivs bättre i vårt nya hem i Dubai, eftersom det ligger precis vid havet. Nog om detta, ska försöka ta lite bilder imorgon eftersom jag glömde kameran idag.

Inga kommentarer: