tisdag 30 december 2008

Mitt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag flyttade utomlands

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Österrike,Tyskland, Oman, Förenade Arabemiraten, Cypern

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mindre oro, känna mer glädje. Mer pengar är aldrig fel

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
2008-09-21

8. Vad var din största framgång 2008?
Min sjuksköterskeexamen

9. Största misstaget?
Kan inte komma på något särskilt misstag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä, inte så värst sjuk men jag trillade i en trappa och slog i benet och handlederna rejält. Hade enorm tur att jag inte bröt något. kunde ha gått riktigt illa!

11. Bästa köpet?
Kan inte komma på något särskilt

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och skor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min älskling G, min examen

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Fanns några riktigt bra 2008. Tyvärr kommer jag inte på vad de heter då min laptop kraschade och alla låtar försvann! Men när jag hör dem kommer de påminna mig om saker som hände 2008

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och faktiskt

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig för olika saker, både stora och små.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos G´s föräldrar och sedan hos mina föräldrar

19. Blev du kär i år?
Jag blev ännu mer kär i G

20. Hur många one night stands?
Haha,inga. Har ju min G!

21. Favoritprogram på TV?
Hade många favorit program 2008

23. Bästa boken du läste i år?
Tusen strålande solar av Khaled Hosseini

24. Största musikaliska upptäckten?
Kan tyvärr inte komma på vad kille heter eller vad låten heter men bra är den!

25. Något du önskade dig och fick?
En ny mobiltelefon :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ett par Jimmy Choo

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Åt middag på lyxiga Shangri La i Dubai

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer glädje och lite mer pengar :)

30. Vad fick dig att må bra?
Mina söta hundar och G

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hade varit roligt att träffa Victoria Beckham och titta i hennes garderob men så värst sugen på henne är jag inte!

32. Vem saknade du?
Jag saknade G

33. De bästa nya människorna du träffade?
P & E och deras dotter :)

34. Några visa ord:
Ta en dag i sänder

Inga kommentarer: