tisdag 26 januari 2010

Håriga och vita skinkor!

Igår när jag var på stranden la sig en man precis framför mig och skymde den fina havsutsikten. Det var nämligen inte vilken man som helst utan en man som bara hade ett par små stringtanga på sig. Det var ju inte riktigt ett par håriga och vita mansskinkor jag hade tänkt titta på när jag la mig på stranden! Är inte stringtanga dessutom väldigt mycket 80-tal? Trodde inte det gick att få tag på den typ av hemska badkläder längre!


Kommentarer är överflödiga då bilden talar för sig själv!!!

3 kommentarer:

Marsipangrisen sa...

Fy vad äckligt! Har han ingen självinsikt?!

Indrah´s Closet sa...

Hahaha, antagligen inte, inte hans fru heller som låg bredvid! Eftersom detta är ett muslimsk land blir man ju lite förvånad med!

Marsipangrisen sa...

Uäh! Ja, man undrar ju verkligen...