fredag 29 januari 2010

Pensionärsvarning

Vad har hänt sedan sist, jo en hel del faktiskt. Jag kan börja med att säga att Thai Chin var en annorlunda upplevelse då det handlade mycket om hur man andades, om att slappna av och att röra sig sakta. Ska pröva det en gång till innan jag bestämmer mig för att fortsätta eller inte. Jag och K har fortsatt våra dagliga promenader och har nu avverkat hela Palm Jumeirah! Igår var det meningen att jag skulle hänga med ut på lite partaj men jag var så fruktansvärt trött att jag stupade i säng redan 22 så det blev inget party för min del inte. Mitt liv här i sandlådan har varit ganska hektiskt sedan jag kom tillbaka vilket är roligt men det tog nog ut sin rätt igår. Idag har jag tagit en liten sovmorgon och ska om en stund gå på vattengympa! och sedan simma lite. Man får ju passa på och prova lite sådana aktiviteter när man bor på ett ställe som detta, även om det är lite pensionärsvarning. ;)

2 kommentarer:

Marsipangrisen sa...

Jag gillar det börjar bli en liten pensionär av dig, mera sånt! ;-)

Indrah´s Closet sa...

Hahaha, bara för att det finns en liten pensionär inom dig så blir jag nog inte det i första taget! Vattengympan var ju inte så sällskapsreseaktig som jag trott utan värsta boot campen så där skulle jag allt vilja se den pensionär som klarar det ;)