söndag 30 november 2008

Myrbett & Sirloinsteak

Hej

Idag har jag legat på stranden HELA dagen, vilken lyx det är att ha två minuter till stranden. Närmre än jag hade hemma i Sverige när jag var yngre och då hade jag ändå nära till stranden. Tyvärr blev jag biten av två myror så jag fick gå hem med två nya bett :( Vårt hem börjar lika ett apotek då jag köpt på mig diverse produkter mot djurbett! På hemvägen från stranden lyxade jag iaf till det med en otroligt god Frescato (blandning mellan milkshake och fruktdrink) som jag avnjöt på en bänk utanför mitt hus med utsikt över parken och havet!
Nu är G och jag på middag hos Dr Angel (ja, han heter så!). Han ska bjuda oss på sin specialitet, kryddad Sirloinsteak med bakad potatis och kryddsmör. Till efterrätt ska det bjudas på hemmagjord kanelglass med persikohalvor! Lyx hela dagen med andra ord! Hoppas ni får en lika bra start på er vecka :)

Förresten så fick vi inte vårt internet idag men de har lovat oss att det blir imorgon, så vi får hålla tummarna för jag har massor av bilder att visa er.

Kram

Indrah

Inga kommentarer: