tisdag 18 november 2008

Gårdagen i lite bilder

Här ska ni få se lite bilder från gårdagen.
Firade dagen med tre olika sorters tårtor. Ni som känner mig vet att jag är en riktig gottegris och att jag är särskilt svag för bakverk.

Datorn är presenten jag fick av G. Antar att det är så att han vill ha sin egen dator ifred ;) Den är iaf super bra och dessutom riktigt behändig då den är så liten.



De andra två bilderna är tagna utanför Shangri La, den ena precis utanför entrén och den andra är tagen åt andra hållet så att ni kan se Shaikh Zayed Road.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du haft en bra födelsedag! Och för var inlägg jag läser vill jag mer och mer till Dubai. När är det bäst att komma, om man tänker på väder o så?

Indrah´s Closet sa...

Jodå, födelsedagen var super! Så kul att du vill komma hit, ser jag fram emot :) Bästa tiden att åka till Dubai är oktober-november och slutet på febrari-april. I december-februari är det lite för kallt och maj-oktober lite för varmt ;)